top of page

אמנת שירות

 

אני רואה את עצמי מחויב, להצדקת האמון שנותנים בי לקוחותיי, לתכנון עתידם הכלכלי והיערכות למצבים ביטוחיים.    
                                 

מטרה זו תושג באמצעות הקפדה על מתן שירות איכותי וללא פשרות, המבוסס על ליווי מקצועי, אמין, הוגן וזמין.

 

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות.


להלן העקרונות המנחים את פעילותי:

 

  • יחס הוגן ללקוחותי בכבוד ושמירת בסודיות ופרטיות כל מידע ומסמך שנמסר לי.

  • הענקת השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר באדיבות, סובלנות תוך כדי הסבר ברור ומנומק לכל ביצוע פעולה.

  • מענה לפניית לקוח יינתן תוך 2 ימי עסקים, תוך כדי נתינת תשובה ולוח זמנים לפתרון ע"פ צורך.

  • עדכונים מקצועיים יישלחו לללקוחותי אחת לחודש בתפוצת מייל ואחת לשנה תתקיים פגישת שירות או ע"פ בקשת לקוח.  במידה ויתגלה צורך בשינוי או עדכון ללקוחותיי תבוצע פנייה יזומה על ידי ללקוחות הרלוונטיים.

  • יינתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה. 

  • אמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותי על פי דין, לרבות לקוח לשעבר וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

  • בהליך תביעה אמסור ללקוח מידע אודות זכויותיו, ואביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

bottom of page